Sunday 1 April 2012

April

1/ April 好天氣
下午跟吉兒去散步
一路從宿舍經Haggerston Park走到Broadway market再沿著河岸走回家
下午自己搬ㄧ大箱東西到新家
然後晚上胃痛 伴隨着心痛
希望只有胃痛就好
希望我不是這麼衣食無缺
於是我就不會這麼強說愁
感到孤單到可以窒息

6/april 從小窗戶看出去天很藍
一早起來發現
就算還沒找到那個人
在那之前的時間應該是完全屬於我的
而不是憂鬱的
不是虛無的
是 屬 於 我 的
就算永遠都找不到
which有這個可能
反正也許心中有個洞只是個人生狀態很正常
I didn't fell lost on my first trip to Paris
I did fell lost on my trip to Holland , Thanks to that woman.
I didn't  fell lost on my second trip to Paris well maybe just a tiny bit.
I didn't fell lost on my trip to Berlin, did I?

every piece of my life should only belongs to me.
Vagueness or not.
7/April
一早的房租驚魂
我又不出所料的狂亂了一天
結果被大不信任牌的朋友
釋出了善意

讓自己很害羞
我居然在自導自演的戲碼上
跳了半天
總之新擁抱的人生觀世界上是好人多過壞人的
and

Happythankyoumoreplease

work so far 




我情願跌跌撞撞滿身是傷
也絕不喪失勇氣

24/april  下雨又難得晴天
去班上同學的生日宴
一位英國人說他大概上輩子來自中國或印尼some where
因為他特喜歡水墨畫
還交過放在中國裝潢上很美的中國男友
我有覺得自己上輩子是英國人嗎
鐵定不是
我回說我可能事美國人
我其實找學校時事想去紐約
但展轉來到倫敦了
他說 紐約都是phycho

29/April
The high light of the year.
I kissed a boy the first time.
A boy kissed me on the sofa.
Outside is the dawn  I can feel his breath went up and down.
very peacefully like the tide i saw in north taiwan sea coast,
 mine, so panic and no rhythm what so ever.
Because i don't want to wake him up.
I not even sure if he was asleep.

He lifted me up.
and we kissed again.

No comments:

Post a Comment