Tuesday 5 June 2012

June

18/june
"he is not even a good person,
don't throw yourself to him anymore
he will not even there to catch you
you will just tremble and fall."

17th/June 小太陽多雲似乎是西洋父親節
今早跟阿嬤打電話
她說要包粽子然後寄給我
我又上當了
然後她又開始她讀特的天馬行空
跟我說着某個加拿大人被她好朋友吃掉的事
我對她說
安啦我不會被吃掉

5th/June  better then raining anyway
忘記紀錄這個感人的展了 其實是27/may 去看的

Scott's last expedition.




25/june 好天氣啦
我這人優點不多
唯一的就是   never give up
and 
what should i have for breakfast! 

28/June 
一個人去Brighton  聽Kate Nash
海天一片讓我眼睛失了焦
the blue blue sky and the green ocean green 
let me eyes lose the focus.


No comments:

Post a Comment